archibald's blog

Érdekfeszítő posztok az interneten található megannyi jópofa dologról, amit kitennék facebookra, de itt legalább nem veszik el... (kösz az ötletet csöcsi!)

Utolsó kommentek

  • furilla: De akkor, lehet, hogy nem értelek én sem...:D, de akkor ezek szerint nálad nagyot nyom a latba az ... (2011.12.05. 11:46) paulo
  • archibald's: @furilla: nope. inkább mindig olyan faktorokat veszek észre amik miatt úgy gondolom hogy inkább ne... (2011.12.05. 10:36) paulo
  • furilla: Ezzel azt akarod mondani, hogy a józan lányok (a részegekről nem is beszélve) nem érnek fel a ,,jó... (2011.12.04. 22:32) paulo
  • tAKi: elsőőő a tuti...:D (2010.08.17. 17:13) last minute hotelek
  • rehynn: végre valahára - márolvastam másutt is, hoyg a jelenlegi napelemkolelktorok és egyebek alig pár %o... (2010.08.16. 10:40) napi zöld
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

efott

2010.07.20. 21:39 archibald's

csak szabadon...

jelentem megvolt ez is. hát akkor egy kis élménybeszámolót erről is megejtenék. Fishing-hez képest ez most kicsit hosszabbra sikeredett a maga 5 napjával. Első nap egy 25.jubilleumi ladánybene 27 koncertet találtak ki a szervezők, amiről lemaradtunk. Nemmondom hogy sajnos, 2 számukat ha esetleg meghallgatom, a Judgeday talán még jónak is mondható :) Első nap még kevesen voltak, gondolom azért 5 napot sátrazni fárasztó lehet.

Nekünk ugye újra ott volt komám álltal az Orfűi nyaraló biztonsága (mégegyszer köszönjük XD) 2.nap kiderült, hogy a Kistó strandja ingyenes EFOTT karszalaggal, nosza a reggeli kocogás után le is mentünk megnézni mi van ott. Drága volt, de az a mi érdeklődési körünket elkerülte. Este az Ákos vége és az Irie Maffia kezdete közt folyt a vita, szerintem jól döntöttünk az Irie-vel. Hatalmos koncertetet csináltak, nagyon élvezhető volt még nekem is, aki kevésbé ismeri a számaikat. Az utána lévő P.A.S.O nekem mégjobban tetszett, szeretem ezt a pörgös muzsikát amit összehoznak, bár mikor kezdődött még nem volt rajta a "fehér öltöny", de később felkerült az is.

Feleszmélve hajnali 13 óra körül, neki láttunk valami ehetőt szerkeszteni... egy gyros féleséget sikerült is, a visszajelzések szerint egész finom lett, receptet meg is jegyeztem. A röpke alapozás után neki is láttunk a 3.napnak. A menü egy 30Y és Quimby páros volt, aminek az érdekessége, hogy az Y elvileg most debütálta a PTE-ről írt dalát. Mivel én egyiket se ismertem (nem kedvelem őket, bocs) így minden számután feltettem a kérdést, hogy ez volt-e az? Többiek se ismerték fel, mivel később egy youtube videóból kiderült a refrénben egy árva szó sincs PTE dolgokról. Majd talán egy lyric után okosabbak leszünk, amihez kéne egy cím is XD De a Quimby az már jobban szólt, bár én kicsit többet vártam tőlük, de legalább a végén eljásztották a sehol se talállakot. A koncert végén egy 20 perces örömzenét toltak, aminek én nem örültem. De ha nekik jól esett akkor egészségükre, a fület biztos nem bántotta :) Ez az este eszméletlen szakadósra sikeredett a koncertek után, lángos, stb. A legjobb az volt amikor kitaláltuk, hogy ha most sátraznánk, akkor ilyen állapotban biztos nem találnánk meg. A leghülyébb a 3 közül rögtön oda is szólt az első szembe jövőnek, hogy "Nem láttad a sátram?"... ezt még egy olyan 2 tucat emberrel eljátszottuk, és érdekes módon volt aki látta. Volt aki még pozitív volt és megkérdezte, hogy hogy nézett ki, de senki se volt aki segített volna megkeresni. Jó kis szociológiai felmérést lehetne csinálni ebből, hogy egy fesztiválon a segítségnyújtás milyen szinteket tud elérni, mondjuk egy ilyen egyszerű kérdésből. (Volt aki a tóban látta elúszni)

Újabb délutáni ébredés után neki láttunk a rizseslecsónak, amiből vmi vkinek sosem tetszett. (Nóri ha legközelebb csinálok, kipöcköljük róla a rízst ^^XD) A 4.nap nagyon jónak ígérkezett koncertek szempontjából, csak nem nekünk. Végülis egy Tankcsapda és Zagar jött össze. (Én még Junkies-re is elnéztem volna, de 9-kor? most komolyan...) A tankcsapda, ki kell, hogy mondjam... béna volt. Ha 3 számot felismertem belőle akkor már megérdemelnek egy pacsit. Lehet állapotom volt ilyen hatással a csapdára, de ott is hagytuk, nyomás a Zagar! Ami nagyon eszméletlen süti volt! A felét ülve tölöttem, de még így se volt rossz. Ezután átnéztünk a Doors emlékzenekar koncertjére, ami a lejtőn fekve lett eltöltve 15m-re a színpadtól... nem volt nagy a tömeg. A minőség se volt a tetőponton.

Elérkeztünk hát a koncertek végéhez is miután feleszméltünk. Upsz, kicsit elcsúsztam a napokkal a kaják tekintetében. 5.nap csináltuk a rizseslecsót, és előtte a gyrost, előtte meg csak húst sütöttünk. Na mind1. A mai napi koncerteket vártuk a leginkább. Pál utcai fiúk, Vad Fruttik, Kispál és a borz pécsi búcsúzása. Pál utcai fiúk lehetetlen volt a 20.30-as kezdéssel, így is siettünk hogy csak 4 számot késsünk a Fruttikról. Iszonyat izzaztó, pörgős és éneklős koncertet adtak, amíg rá nem jöttünk hogy vége. Azóta a retkes répát dugják fel kloákájukba! Mi az, hogy nem játszák le a Sárga zsigulit??? WTF?? Remélem tóni írt már nekik e-mailt. Tényleg, a tankcsapdának is kell még e-mailt írnom, hogy nem játszották le a Kölyköd voltam-ot... Kispáléktól is csak a nagyokat ismerem, amikből most csak párat játszottak. De ez is izzasztó koncert volt, még jó, hogy állt előttünk egy csávó törölközővel a nyakában, amit vagy 15ször használtunk fejtörlőnek XD Ezután kisebb problémák adódtak egy társunk ivás és vezetés kombinációjának az elfogadásáról. Szerintünk nem jó ötlet, úgyhogy maradtunk 3-an, jó nagy séták a 4. emberért, WC-ért, lángosért. Majd az OTP és a Redbull sátor előtti zuhanyzó előtt találtuk magunkat nekidőlve a dombnak és a csillagokat bámulva, hallgatva a 2 különböző helyről érkező zsibongást, hátha elcsípünk valami jó számot. Nem sikerült, de nembaj, jó volt az a 1,5 óra nélkülük is :)

A szervezésről annyit, hogy nagyon király volt, kivéve amiben nem, mert abban ugyanazt mint a fruttiknak. Rendben, hogyha az ember ingyen vagy olcsóbb jegyet szerez akkor azzal még lesz dolga, de hogy ennyi? Kezdés után 30 órával kapták meg ketten is a jegyüket. A mozgássérülteknek ingyenes jegyhez pedig a kisérőnek meg kellett vennie a jegyet, érdekes benne, hogy 2.nap én voltam a kisérő és már nem kérték el az 5000-et, hogy meglátták a karszallagot a kezemen. Előtte nemtom miért volt olyan nehéz észrevenni. A buszok megszervezése meg egyenesen katasztrófális volt. Utolsó nap 4-től 8-ig kellett várni hogy annyi busz jöjjön amire fel is férhettek volna a Pécsre visszautazók. 4 órát! A hidegben, úgy hogy jött a vihar...

Összefoglalva tetszett az EFOTT, bár közel sem annyira, mint a Fishing on Orfű. Koncertekben szerintem jobb szintet nyújtott a FOO, 3 nap alatt is találtam ugyanannyi olyat ami tetszett mint most. És amikre itt nagyon vártam, azok nem hozták azt a szintet amit szerettem volna. Egy 6/10-et tudnék rá adni ha értékelni kellene. De azért sok volt a pozitívum is :)

A végére pedig csak magamnak ide lepötyögöm kulcsszavakban ami nekem fontos, hogy megmaradjon az emlékezetemben. (Már ami megmaradt): f(x) = 15y2' , a lány aki odajött zagar után... lol, zálya, szúnyogírtó, diamond, csillisbab, gyros, lecsó, ittas vezetés, barbi barbi barbi hallod barbi figyelj barbi, mikró, zamárdi kemping, fülöp bameg, doors emlék, kölyköd voltaaam, kispálon a törölköző, pálinkát kikérni a csomagmegörzőből, nem láttad a sátram?, tusoló előtti fekvés, this is the begining of a beautiful friendship :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://archibalds.blog.hu/api/trackback/id/tr502164641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ToniQ 2010.07.23. 23:54:07

Ehhez lenne pár szavam... Először is kajáknál a legdurvább napot kihagytad, a chilisbabot, amiből kb 10kilót csináltunk :D A tónit pedig nagy T-vel írják :D és a szervezésnél kimaradt, hogy 30 óra volt az is, ameddig megkaptam a nyeremény pálinkám, nem kis nehézségek árán. Pár dolgot én se tárnék a nyilvánosság elé, de szerintem a Zamárdi kemping még elfért volna :D:D:D

archibald's 2010.07.24. 13:31:53

igazad van Tóni XD lehet egy kis brainstorming nem ártott volna a beszámoló megírása előtt :D a kimaradt részekért elnézést kérek, tényleg ott a helyük, hamarosan javítom! emailt elküldted? XD

ToniQ 2010.07.24. 14:04:47

El bizony.
Egyébként pedig Barbi Barbi Barbi hallod Barbi, Barbi figyelj Barbi XD

bsteve 2010.07.26. 01:11:12

Fehér öltöny :)
Olyat már láttam focipályán is:
www.youtube.com/watch?v=O--NB3MtCr8
süti beállítások módosítása